شعب زنجیره ای پیتزا هات در ونزوئلا بیت کوین می پذیرد
شرکت گیتی توان سرمایه گذاری بلند مدت میانه مدت کوتا مدت خرید سهام شرکت گیتی توان ( بیت کوین تتر )
شعب زنجیره ای پیتزا هات در ونزوئلا بیت کوین می پذیرد
دو شنبه 10 آذر 1399 ساعت 14:3 | بازدید : 15 | نویسنده : asef | ( نظرات )

 

شعب زنجیره ای پیتزا هات در ونزوئلا بیت کوین می پذیرد

Pizza Hut - شعب زنجیره ای پیتزا هات در ونزوئلا بیت کوین می پذیرد

در شعب فست فودهای زنجیره ای معروف مثل Burger King و Church’s Chicken در کشور ونزوئلا، پیش از این سیستم پرداخت رمزنگاری راه اندازی شده بود. هم اکنون یک پیتزا فروشی زنجیره ای آمریکایی نیز در کلیه ی شعب خود در ونزوئلا سیستم پرداخت رمزارز راه اندازی کرده است. بر اساس توئیت شرکت خدمات رمزنگاری CryptoBuyer، کلیه ی فروشگاههای پیتزا هات (Pizza Hut) در کشور آمریکای جنوبی ونزوئلا از این پس، رمزارزها را به عنوان یک شیوه ی پرداخت برای غذا و نوشیدنی می پذیرد. این اقدام، پس از همکاری این شرکت با Mega Soft در ونزوئلا برای پرداخت به صورت رمزارز در 20000 فروشگاه، صورت پذیرفته است.

ریچارد الخوری، مدیر کل فعالیت شعب زنجیره ای پتیزا در ونزوئلا در مصاحبه ای با رسانه ی خبر محلی ElAxioma گفت: “پیتزا هات (Pizza Hut) در این زمان نمی تواند از پیشرفت های فناوری و کسانی که این روش ها را در فعالیت های روزمره تلفیق می کنند، جدا بماند. مهم است که بتوانیم جوانان، بزرگسالان مدرن و افرادی را که از دانش فناوری برخوردارند، با خود همراه کنیم.”

مشتریان با استفاده از CryptoBuyer می توانند در همه ی شعب پیتزا هات با پرداخت بیت کوین، لایت کوین، دش، بایننس کوین، استیبل کوین BUSD، اتریوم، تتر، استیبل کوین Dai و توکنXPT، پیتزا و نوشیدنی بخرند.  پیتزا هات در پایتخت ونزوئلا، کاراکاس و شهرهای ماراکای، ماراکائیبو و بارکویسمتو شعبه دارد.

Cryptobuyer یک استارتاپ رمزارز در پاناما است که در آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی دستگاههای خودپرداز بیت کوین نصب می کند. این شرکت تا کنون سیستم های پرداخت رمزنگاری را برای شرکت های محبوبی همچون فست فود زنجیره ای آمریکایی برگرکینگ (Burger King)، هتل های بین المللی تاماناکو (Tamanaco Intercontinental Hotel) در کاراکاس و تراکی (Traki) بزرگترین فروشگاه زنجیره ای در ونزوئلا راه اندازی کرده است.

شروع بیت کوین به گونه ای با سرو غذای آمریکایی همراه بوده است، چون اولین خریدی که با بیت کوین پرداخت شد، یک سفارش برای دو پیتزا بود. در 22 ماه مه 2010 (1 خرداد 89)، برنامه نویس Laszlo Hanyecz با ارسال 10000 بیت کوین، که در حال حاضر ارزشی نزدیک به 181 میلیون دلار دارد، به یک کاربر در یک تالار گفتگو (فروم) به نام Bitcoin Talk از او خواست از پیتزافروشی Papa John در آمریکا، برایش دو پیتزا بخرد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع:cointelegraph



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

لطفآ به خدمات ما رای بدهید.؟

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت گیتی توان و آدرس gititavan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 348
:: کل نظرات : 36

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 93
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 94
:: بازدید ماه : 292
:: بازدید سال : 448
:: بازدید کلی : 2136